Interaktivni servisi za komunikaciju

 

Veličina i moralni napredak jednog naroda zavise od načina na koji postupa sa životinjama!
Homepage>>Nemojte jesti meso>> Jedenje mesa čini bolesnim

"Ko nas tako može gledati, toga ne možemo pojesti !"

 

Vaše utiske o sajtu i poruke u vezi ove teme, možete nam poslati ovde!

Knjiga poseta>>


Jedenje mesa čini bolesnim

Konzumiranje mesa, kobasica i ribe je faktor rizika za mnogobrojna oboljenja. Onaj ko želi da živi svesno i zdravo, trebalo bi da ostavi te proizvode. Meso je, posmatrano iz ugla fiziološke ishrane, suvišna hrana. Između stručnjaka za tu oblast ne postoji danas više nikakva sumnja, da vegetarijanska ishrana pruža optimalno pokriće potrebnim prehrambenim materijama. To važi za sve starosne grupe. Kod nekih oboljenja, npr. visoki krvni pritisak, reuma, smetnje u razmeni masnih materija, vegetarijanski način življenja je jedno od najpovoljnijih terapeutskih mera. Kako pojedinac želi da se odnosi prema jedenju mesa, prepušta se njemu samom; međutim, treba da nam budu jasne posledice.

Meso prouzrokuje dijabetes: veliki unos zasićenih masnih kiselina može da dovede do otpornosti na insulin i pospešuje nastajanje šećerne bolesti (Diabetes Melitus). Uopšte, životinjski proizvodi sadrže veoma mnogo zasićenih masnih kiselina.

Meso prouzrokuje povećanu telesnu težinu: zasićene masne kiseline pospešuju nastajanje povećane težine. Ugojenost je faktor rizika za bolesti srca i krvotoka, srčani infarkt, šlog, smetnje proticanja krvi i još mnogo drugog.

Meso oštećuje kosti: mesni proizvodi sadrže u proseku više fosfora nego kalcijuma. Povećani fosfor/kalcijum odnos ima za posledicu pojačano oslobađanje kalcijuma iz kostiju. Studije su pokazale da postoji uska povezanost između povećanog uzimanja fosfata preko hrane i povećanog rizika za osteoporozu i lomljenje kostiju.

Rak, dijabetes, osteoporoza...

Meso je faktor rizika za rak: NIH, najveća medicinska istraživačka ustanova na svetu, ustanovila je 2001. godine povećan faktor rizika kod jedenja crvenog mesa. Argentina i Urugvaj pripadaju najvećim potrošačima goveđeg mesa u svetu, i pripadaju, istovremeno, zemljama sa najvećim brojem raka dojke i creva. Iz jedne studije Univerziteta u Minesoti, koja je objavljena u septembru 2002 godine, proizilazi da jedenje crvenog mesa sa roštilja pospešuje nastajanje raka gušterače.

Meso pospešuje upale i bolove: životinjski proizvodi sadrže mnogo arahidonske kiseline, iz čega se stvaraju upalne materije. Te materije mogu da vode ka nastajanju neurodermitisa, upalama tankog i debelog creva, astmi, artritisu, artrozi i reumi.

Meso pospešuje srčani infarkt i arteriosklerozu: visoki unos gvožđa, koje jedenje crvenog mesa sa sobom nosi, opasan je izvor za slobodne radikale koji oštećuju krvne sudove. Naročito se kod muškaraca povećava rizik srčanog infarkta.

Meso pospešuje depresije: meso ima negativan efekat na psihu. U jednoj studiji od 1998 pokazuje se učestalije nastajanje straha i depresija kod onih koji jedu meso u odnosu na vegetarijance.

Da li jedenje mesa škodi inteligenciji? Ishrana bogata belančevinama dovodi do povećanja kortizola u krvnoj plazmi i pljuvački. Hronično povećana koncentracija kortizola oštećuje hipocampus, što vodi vidljivom pogoršanju pamćenja. Kod mesojeda je, po jednoj studiji Kalifornijskog Loma Linda Univerziteta, takođe dvostruko veći rizik oboljenja od ludila.

 

Naručite Vaš besplatni primerak knjige !Klikni ovde !
Naručite ovde Vaš besplatni primerak knjige !
 
Unesi ključnu reč!


Pošalji komentar na ovaj tekst >>>

Životinje se žale-prorok optužuje Ubijanje životinja je smrt ljudi  To je okrutni čovek  Poruke životinja Univerzalni život   

Naručivanje besplatno  Pošalji komentar na tekst  Knjiga poseta   Download knjiga   Linkovi    Idi na vrh

Napomena : JU slova su podržana na kodnoj stranici : Central European(Windows ). Podesite vaš browser tako što ćete u I. Exploreru ili Netscape Navigatoru ići na View / Encoding / i izabrati Central European(Windows)

Za kontakt : Univerzalni Život , p.fah 37, 25000 Sombor , Srbija i Crna Gora
direktno preko sajta ili telefonom : 025 / 421- 462,